27 Januari

Har inte med datorn upp till fjällen för det kändes lite väl nördigt. Skönt att skippa den några dagar men jag har ju min mobil med internet så jag kommer hålla mig uppdaterad. Kommer förmodligen vara helt slut på kvällen och bara ligga i soffan, plugga eller spela kort med mamma och pappa. Låter ganska soft ändå.

Detta är tidsinställt som ni förstår så antagligen är jag i backen nu eller så sitter jag i liften. Me like


för att trotsa vinter och kyla bjuder jag på en bild från grekland för två års sen

Kommentarer
Abdirahmanelina säger:

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-05-30 | 15:28:48
Bloggadress: http://abdirahmanelina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback