18 Januari

Hellu, läget? Jo tack bra, tackar som frågar. Idag fick vi sluta tidigare och lennieboi is back in school. Dessutom är det bara 4 dagar kvar till lördag och endast ett fåtal dagar tills rälsenjäkeln ska ut så livet är bra.

Har spenderat min eftermiddag i min brors fåtölj. Idag kunde jag inte motstå att sätta mig där och kolla på ett OC avsnitt. Nu däremot måste jag ta tag i plugget för på torsdag har vi redovisning i psykologin. Och imorgon har vi tyska glosor och tänkte göra dem för första gången detta läsår för brukar alltid "glömma".


orkar inte ta kort i detta tröökiga väder så bjuder på en somamrbild istället

Kommentarer
Amandiiis säger:

tjörn 2009. ser så liiten och gosig ut! haha kan inte fatta att det nästan är två år sen

2011-01-18 | 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback