14 Januari

I somras lärde jag känna en kille och han fyller år just idag. Vår vänskap höll väl egentligen bara under sommaren men ändå, tiden går helt sjukt fort. Jag kommer ihåg att han berättade att han fyllde år den 14 januari och skulle fylla 18 år före mig, till och med 8 månader före mig. Idag är det den dagen, grattis på honom!

Sa att det inte skulle bli några uppdateringar men här kommer en ändå. Vi fick sluta vid tolv istället för två så har precis varit och tränat lite på gymmet. Min ipod laddade ur i skolan så hade inget att lyssna på så orkade inte köra så länge idag men lite är bättre än inget.

Det är två timmar kvar tills jag ska dra mig till Louise så jag har lite tid att döda. Sova lite kanske så man är pigg ikväll och kanske göra något vettigt.


dagens mellanmål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback