13 Januari

Det borde inte vara tilllåtet att gå i skolan 8 timmar på en dag. Det finns ingen energi kvar i slutet av dagen så här sitter jag framför datorn och längtar till att klockan ska vara åtta. Då är det ändå lite vettig handboll på tv. Världsmästerskap i sverige i år ju men jag har inga biljetter.

Imorgon är det fredag igen och en helg som väntar. Imon kväll ska vi planera/prata om resan med tjejerna och sen laga lite mat och äta något gott. På lördag ska jag och amanda döma igen och det lär bli vilt, tror det var några 94:or vi skulle döma. Sen väntar gymmet på oss som avslutar med soppa. Lördagkväll är inte spikad men vi får se vad jag gör.


Kommentarer
Anonym säger:

Satt i skolan 5h och spelade kort och inte gjorde ett skit i princip-.-

2011-01-13 | 20:48:27
EMil säger:

mvh emil xD

2011-01-13 | 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback