What I like about

I den här kategorin kommer jag slänga upp saker som jag gillar och skriva lite varför jag just gillar dem. Det kommer vara alltifrån kompisar, kläder, bloggare, platser, resor och prylar. Tänkte starta med att lägga upp en bild på en kär vän.



Moa "mosigosi" Jarl. Hur länge har vi känt varandra nu egentligen? Typ 9 år om jag har räknat rätt. Det började ganska lustigt kommer jag ihåg och det gör nog du också men ska inte gå in på det så djupt. Vår klass hade splittrats och jag och några till tjejkompisar kom till eran klass. Du var redan med i ett annat tjejgäng men anslöt dig snart till oss när vi hade "räddat" dig från eran så kallade ledare. Enda sen den dagen har vi hållt ihop. Och oj vad mycket roligt vi har gjort tillsammans. Alla våra baddagar på lövekulle med din eller min mamma, när vi var med killarna(max och simon), sommarloven vi tillbringade på gatan och kickade, spelade fotboll med min bror och Per, alla myskvällar, alla dagar vi har gått runt i stan och vi ska inte glömma handbollsmatcher/cuper och träningar som vi har haft tillsammans. Och sist men inte minst när vi bodde tillsammans på hjälmared i en månad. Vi kanske borde bli roomies någon gång!

Det kan gå flera veckor utan att vi träffas eller hörs av men ändå så är det lika roligt varje gång och då menar jag varje gång. Här finns knappt några undantag. Men det är det som är så skönt att veta var man har varandra. Jag hoppas vi har många många många år kvar att umgås. Du kommer allltid vara min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback