What I like about


Min kvällsmat

Detta äter jag varje kväll förrutom fredag och lördag. Då bukar man inte vara hemma på kvällarna och dessutom äter vi senare middag oftast. Jag vill bara tala om att detta är såååhäääär gott. Min fruktsallad består av: banan, äpple, päron, apelsin och dessa frukter utgör den bästa fruktsalladen, tro mig. Dessutom slänger jag på lite vanilj yoghurt, russin och kryddade nötter(som mamma har gjort i ugnen med socker och kanel typ). Detta är en bra, nyttig och god kvällsmat.

Jag har faktiskt precis ätit upp denna goda måltid och därmed säger jag godkväll.

Kommentarer
frida säger:

svar det är ju inga problem att skicka !:)

2011-02-08 | 21:48:27
Bloggadress: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback