Så värt

Hoppade över träningen och drog till stan och chekade in kläder istället med Ronia. Det blev också en asgo och värd våffla med glass på glasscafet. Mysig stund och sen kom även amanda.

Nu drömmer jag mig bort. Önskar jag hade mer pengar än vad jag har. Vill köpa en vårjacka för 1400 typ och ett par skor för 700. Galet är det men så fett värt också. Men kommer få leva fattigt i flera månader sen. Dessutom ska jag betala skor som kommer på posten om två veckor. Det kommer bli knapert.

Men kolla på det här!!



Har haft ett par liknande i svart ju men det är helt sönder. Ett par converse är ju beställda och har funderat på ett till par converse men mer värt att köpa dessa när de kostar lika mycket. Mmmmm!

Kommentarer
Amanda säger:

KÖP DEM KÖP DEM KÖP DEM KÖP DEM

2011-02-25 | 18:54:07
Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/amandasplace/
Ida Sandell Stålsjö säger:

så jäkla snygga!

2011-02-27 | 20:44:25
Bloggadress: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback