Lyckorus

Igår kväll låg jag länge vaken och vred mig men jag var glad, väldigt glad. Jag skrev ju igår om resa i vår och tänka sig, det kan faktiskt bli av. Jag, Moa och Amanda blir det i så fall som åker. Och efter jag hade kollat upp lite priser på flyg+hotell och tåg+hotell så var det nästan lika dyrt att åka till stockholm som till london och då väljer man ju lätt london.

Tanken är påsklovet som är i mitten på april men ändå härligt att ha något att se fram emot såhär i kalla tider. London= shopping, fika, ha jävla mycket skoj, skämma ut oss. Festa kan vi ju tyvärr inte göra för vi är minderåriga allihopa. He-he men kanske smiter in ändå? Helt galet sugen i alla fall!


lodnon förra året med camila - för nästan exakt ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback