Jag gillar att vara ensam när jag själv vill

Jag tycker om att vara ensam. Det är något jag verkligen inte har några problem med. Stänga in sig på sitt rum, dricka te och kolla på någon bra serie/film eller pyssla med något annat. Jag tror det är väldigt viktigt att kunna vara ensam för då är man stark i sig själv. Man behöver inte hela tiden ha berkräftelse och man har accpeterat sig själv på något sätt. Många tjejer framför allt bryr sig för mycket om vad andra tycker om dem. De flesta tjejer runt omkring en skulle aldrig t.ex sitta hemma en fredag eller lördagkväll bara för att det är skönt. Men det kan faktiskt vara otroligt skönt. Under veckorna så har man skola, träning och annat som tar upp ens tid. På helgerna ska man ta vara på sin lediga tid och vila.

Jag gillar inte alltid att vara själv men jag vet att jag har kompisar där ute så om jag skulle behöva sällskap så vet jag att dem finns där. Det är balansen som är det viktigaste. Ibland kan man känna att "nu måste jag verkligen träffa någon" eller "nu måste jag få vara själv, jag orkar inte vara social".

Jag gillar att vara ensam när jag själv vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback