Framtid och resor

Det enda jag tänker på nuförtiden är framtid och resor. Jag vill inte gå i skolan mer, jag vill ta studenten i år och börja mitt liv på riktigt. Jag läser en skitbra blogg rent ut sagt och hon jobbar just nu i oslo på ett café, festar, tjänar pengar, bor med kompisar i en liten lägenhet och ska till thailand i tre månader snart. Sååå vill jag ha det!
Emmy heter hon!

Nu surfar jag runt för att få tag på en resa. Mina destinationsmål nu är Stockholm och London. En perfekt resa att göra under våren. Problemet för de flesta är dock pengar (men jag har ju pengar till en resa...). Stockholm är det alternativ som är bäst för då blir det bara ett par tusen om man ska ha det bra och då menar jag hotell, god mat och shopping.


Stockholm by night



London by night

Kommentarer
amandis säger:

önska att jag hade överflöd med pengar så att vi kunde åka flera gånger om!!

2011-02-02 | 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback