8 Februari

Godmorgon bloggen. Härligt att du är vaken i alla fall så någon vill lyssna på vad jag har att berätta. Idag när jag vaknade runt fem(!!) kände jag att det var väldigt skönt att kunna somna om. Det var bara min bror som skulle upp då för att jobba. Men det var inte så lätt som jag trodde, sov oroligt fram till sju istället. Då drömde jag i för sig en mysig dröm och jag ville verkligen inte slita mig från sängen men eftersom jag var lite senare upp än vanligt var det bara att kasta på sig kläderna och sen äta frukost. Därav kläd valet idag, inte roligt alls faktiskt men det är tisdag och vi har lång skoldag och då orkar man inte vara fin(som jag alltid annars är, eller?).


Nu har jag engelska och är halvmobbad uppe på "hyllan". Ingen annan här men nu har jag i alla fall skrivit klart engelskauppgiften som vi hade till idag tydligen. Jag har blivit sämst på engelska tydligen för jag förstod nästan inte ett skit av texten men hoppas jag hade svar på frågorna ändå.


Nu blev det här nästintill en novel men så får det vara på en tisdagmorgon i skolan. Hejsålääääänge


Kommentarer
Meg säger:

Oj, jobbigt att vakan så tidigt!

2011-02-08 | 10:04:44
Bloggadress: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback