500 kr

Ibland väljer man att slösa och ibland väljer man att tjäna sina pengar på helgen. Denna gången blev det tjäna. 500 kronor är ganska skönt att få extra i kassan. Det hjälper liksom till lite. Det är mer än mitt halva studiebidrag.

Efter dömning och 5 km löpning var man helt slut. Lite soppa på hälsostudion gjorde susen dock lite snålt med bröd(fan).

Nu hade jag tänkt fara och övningsköra men först måste jag byta kläder. Jag känner att jag inte kan köra i mjukiskläder för då känner man sig okoncentrerad, haha. Så på med jeans och en tröja.


Kommentarer
Anonym säger:

Behöver du nya solglasögon?

Jag tävlar ut ett par valfria solglasögon som du kan vinna från saltopeppar.se



Ta dig en titt!

http://photonerden.se/2011/february/utkast-feb-21-2011.html#comment



Ursäktar om du inte tycker om "reklam"

2011-02-27 | 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback