24 Februari


Korshalsband är faktiskt skitsnyggt!

Dagen har gått åt till skola och plugg med Moa Jarl. Softish dag. Vi fick faktiskt en hel del gjort men också tjöt och moa la två brakare.

Fredag och helg imorgon. Fredagskvällen kommer gå åt till att sitta barnvakt och kolla på tv typ. Make som cash hopefully. Lördag ska vi döma tre matcher och träna men sen har jag ingen aning vad jag ska göra. Snälla kom med förslag mobbad som jag é. Söndag ska vi också döma en match och efter det ska jag övningsköra. Sen är helgen slut. Där har ni mina planer.

Jag får se det från den ljusa sidan. Efter helgen kommer jag vara lite smårik ett tag i alla fall. Studiebidrag på måndag, barnvaktspengar, lite domarpengar som ska tas ut och resterande pengar från februari månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback