Snart snart snart lov

Ååh, idag gjorde vi sista redovisningen. Så nu man klar för höstterminen. Ganska så nice. Fick G+ på engelska nationella. Japp, är man grym så är man. Vi fick godis av vår lärare för hon tycker om oss så mycket. Ingen annan lärare har sagt så till oss förut. Vi är ju måsarna ändå.

Blir gött med lov. Ska lata mig massa och så ska jag gosa med min pojke en massa också har jag bestämt. Hoppas han tycker det är okej. Vi kommer inte ses på några dagar och det känns trist som fan men what to do. Någon däruppe vill att våra scheman inte ska tajma. Sånt e livet. Finns ju hundra andra dagar att ses på men det är juuuul och då ska det visst skita sig. Jaja, nog tjatat om det.

Ikväll ska vi käka på resturang några goa tjejer. Kommer bli kalas. Äta god mat och prata om livet. Inte illa pinkat att få göra det en sketen onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback