Mitt 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Dejtat killar på riktigt, inlett ett riktigt förhållande och varit utomlands med kompisar, tagit körkort.

Höll du några av dina nyårslöften? Japp! Lovade mig själv att våga mer och det har jag gjort när det gäller killar

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nesh

Dog någon som stod dig nära? Nej

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Danza Kuduro - säger allt om min tid tillsammans med amanda i våras. Ååååh så gött

Vad önskar du att du gjort mer?
Spontana saker. Rest mer, små roadtrips typ men tyvärr har man inte pengar till det. Njutit av fina tillfällen. Man kan aldrig njuta för mycket.

Vad önskar du att du gjort mindre? Är rätt nöjd med allt!

Vad gjorde du på din födelsedag? Var i grekland med bästa tjejerna. Vi sjöng kareoke inför massa folk och var riktigt fulla, fick tårta av hotellet och låg på stranden och solade. Åh, bättre födelsedag kunde man inte ha.


Hur skulle du beskriva din stil detta år? Slapp... och skön! Inget utstickande

Har du lärt dig något nytt? Lärt mig köra bil själv och att livet kan vara riktigt skit ibland men att det oftast läker sig med tiden samtidigt som man ta vara på den tiden och göra roliga saker tillsammans med kompisar.

Vilken har varit den bästa händelsen? Resan med mina tjejer och när jag träffade joakim <3


Har du rest under året? Ja det har jag. Sälen med mamma och pappa och grekland med tjejerna juuu. Annars inget mer vad jag kommer ihåg(?)

Vilket citat skulle du koppla till detta år? "Kör bara"

Har detta år blivit som du velat? Ja, bättre år får man leta efter.

Vad förväntar du dig av det kommande året? Ett minst lika bra år. Skidresa, student, studentresa, jobba utomlands(?) och få fortsätta vara flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback