Lugnet före stormen

En vecka till julafton. En vecka till årets julbord. En vecka till julmys i "sommarstugan". En vecka till i skolan. Om en vecka infinner sig årets lugnaste dag förmodligen. Hehe. Man kan välförjänat pusta ut och se tillbaka på hösten som varit och se vad man åstadkommit. Jag själv ser tillbaka på denna hösten på ett bra sätt. Klarat av skolan bra, drivit ett uf-företag, tagit körkort, haft ett kärleksfullt förhållande(och fortfarande har), festat på hotellet och i göteborg, myst i höst- och vintermörkret, börjat spela handboll och känt mig riktigt stressad emellanåt(enda negativa).

Forever alone denna lördagkväll dock. Vilar upp mig inför veckan. Har saker inplanerade för varenda dag/kväll så det är väl bra att passa på att vila och kurera sig innan veckan för har gått och blivit lite sjuk. Men inget värre. Har jobbat på mio idag. Göttgött.

Igår var jag och min gosse på ullared. Åhh, vilken bra dag! Åkte halv åtta och kom hem vid fem. Under kvällen slog vi in julklappar och drack julmust och kollade på svenska hjältar. Sa jag att det var en perfekt dag?


gosepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback