Lördagsmys



Ska snart röra på min trötta kropp och ta tag i mig själv och göra mig lite fin inför kvällen. Ja, ikväll blir det bio med mina fina tjejer. Det har liksom funnits ett sug till bio inom mig några veckor och idag passar det alldeles perfekt. Blir skönt att sjunka ner i biosalongen och bara se en bra film. Har hört att breaking dawn ska vara grym.

Är nog seg på grund av handbollsmatchen. Det känns i kroppen som att jag slet en hel del och det kanske jag gjorde. Aja, ska njuta resten av kvällen för ikväll har jag ledigt från allt som heter skola. Imorgon blir hårdkörning. Inlämning och plugg inför prov. Ska varva det med lussebak och mys framför tv:n.

Nu loggar jag ut från datorn för ikväll. Natti kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback