Juuuuuul snart

Fick lite julkänsla igår när det var lucia men den varade bara på morgonen. Jag, mamma och pappa satt i soffan på morgonen och kollade på luciasång på tv:n och fikade kaffe och lussebulle. Åh riktigt julmys faktiskt.

Var en sväng på stan med moa tidigare och kollade på lite julklappar. Som sagt så ska vi inte ha några julklappar i familjen men blev sugen på så mycket som jag skulle kunna tänka mig och hittade även massa fint som jag skulle kunna tänkas ge till familjen. Men nää, blir inget med det. Lurar fortfarande på vad jag ska köpa till jocksiii.

Jahopp, imorgon är det mässa för uf-företagen. När man började i höstas kändes det som en evighet till morgondagen. Nu är vi redan där. Sjuuuuukt vad tiden går snabbt.


snygging i kepa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback