I was thinking about you



Besökte das gym för första gången på 2,5 vecka ungefär. Dags att ta tag i den där träningen igen på riktigt. Skyller på skolan och körkortet. Nu har det lugnat sig så nu är det happy face! Man klarar fan allt även fast det känns jävligt jobbigt ibland så klarar man faktiskt av allt.

Jaja, har precis druckit mitt te och ätit mina mackor. Kan verkligen längta hem till det när jag är i skolan. Haha jag är knäpp och kär i mat. Min passion i livet kanske. Och upptäckte precis att min bok som jag läser i engelskan finns på film, kunde inte vara lyckligare. Boken är så jävla seg, tar mig flera timmar att läsa en sida.

Ne, nu ska jag göra nåt vettigt(läs: slappa). Ikväll kanske kanske jag tar mig en tur till amanda och bränner en skiva till bilen om hon har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback