Baby I love you so much

Vill åka runt i bilen mest hela tiden. Det är så jävla kul att köra. Jag börjar likna min bror ännu mer nu om det nu går. Vi är för lika ibland. Tänker fan exakt likadant oftast. Det jag vill komma till är att det känns så skönt att ha klarat av allt nu. Känner en lättnad som är svår att beskriva faktiskt. Skönt att ha "egen" bil också. Gillar familjen ahlström som har fyra bilar och funderar på att köpa en till. Haha vi uppenbarligen knäppa hela högen.

Avrundar den här goa helgen med laleh musik, även fast jag haft rätt tråkigt emellanåt så har det varit skönt. Umgåtts med pappa och tjafsat om småsaker med honom, sovit med jocke och dömt handboll med amanda som var halvkaotiskt ett tag.

Imon kör vi stenhårt med en jävla lektion som är rätt onödig också.


hahha dör lite, så jävla kul, gillar dig going

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback