03:14

Jag bara måååååste uppdatera nu. Klockan är tio över tre mitt i natten. Det är lov så vafan, det gör ju inget. Jag känner mig full. Mitt beteende är allt annat än nyktert men jag har inte druckit en droppe sprit eller något som innehåller alkohol så vet inte varför jag är som jag är. Har kört olovlig körning med 4 tjejer i bilen. Inte bra inte bra, men kul som fan så det var det värt. Men det hade inte varit så värt om polisen kom. Ajabaja.

Drog en svänga till Pelle. Sa två timmar till mamma, råkade bli fyra. Låg och pratade och jag hade väl allmänt damp(på grund av min känsla). Förstår inte hur han står ut ibland. Men jag är tacksam. När jag gick därifrån så bara han kollade på mig och jag utbrister "hehe, känns som jag är full". Och han bara fortsätter kolla på mig.

Ska samtidigt passa på att önska min vän lycka till, Lycka till! Kanske borde gå till sängen nu men nee, ska smsa lite med jocke som jag lämnade för kanske en halvtimme sen. Jaaa, jättevärt faktiskt!! HEHE :E

Kommentarer
mandzz säger:

du är så fin min älskade lilla bästa vän!

2011-12-28 | 07:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback