Hemmaaaaaaa















Jag har nu denna veckan gjort allt man ska göra en sommar. Nu kan jag säga att jag också haft en bra sommar. Drog upp till stugan med endast pappa i måndagskväll. Tisdag, onsdag, torsdag och fredag har vi jobbat. Jag har målat och städat framför huset vi renoverar. Det ligger all möjlig skit runtomkring det så nu har vi fått bort en del även om det är mycket kvar. Målat framsidan av huset och en jäääävla massa stolpar som vi ska ha till altanen och balkongen. Har gått upp sju varje dag och vi har jobbat fram till tre-fyra. Efter det har vi badat, åkt båt, fiskat, åkt bil(jag har kört), kört 6-hjuling, handlat i bengtsfors, hälsat på farmor, åkt vattenskidor, vurpat med vattenskidorna så jag gjorde faceplant, njutit till fullo av solen och fikat kaffe och gifflar.

På fredag kväll kom min bror och amanda upp. Vi har utnyttjat dagarna till max kan man säga. Forsatte i samma spår med sol, bad och båt. En sak som var jävligt kul var att åka surfingbräda efter båten. Så ostabilt i början så det var sjukt men sen när man fick upp farten gick det bra men man åkte ju i vattnet ett antal gånger och då dog vi av skratt. Sen låg man där mitt ute i vattnet och trodde man skulle bli uppkäkad av fiskarna. Hehe

GRYM VECKA, GRYM HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback