Hej grekland, snart kommer vi

Oj, märkte att det var ett par dagar sen jag uppdaterade men har haft fullt upp. Jobb, kompisar, sleepover x2 och sånt där annat viktigt. Nu har jag lite tid över och förberder min packning. Det går framåt men har lite saker att fixa/köpa också så får väl dra mig ner på stan senare eller imon. Kollade vädret på kreta också, 30+ varje dag så det ser lovande ut. Ååååh, längtar till stranden och bad. Det kommer bli så fruktansvärt gött.

Annars då, ska ha uppladdningskväll idag med tjejerna och imorgon ska jag försöka träna, fira mig lite med familjen för fyller trots allt år på måndag och imon kväll säga hejdå till min favorit förhoppningsvis.


2009, grekland, samos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback