8 April

Man målar upp något fint och så kommer det någon annan och kladdar över.

Hej på er, överstående text är en bra beskrivning på när planer går i stöpet. Men lider för det gör jag inte. Idag är jag på bra humör. Jag ljög lite nu, på mattelektionen imorse blev jag helt okoncentrerad och gjorde inte ett enda tal på 20 min. Det blir så när man får den där jävla värken. Jag hatar det. Då mådde jag inte bra men åkte hem och chillade istället och laddade upp mig.

De två senaste timmarna har jag hängt lite på torget med Amanda och Camilla en stund. Vi har smidit planer så vi får se vad som händer med dem. Antingen går de i uppfyllelse eller så kladdar någon över dem.

Men nu ska jag byta om till träningskläder och åka till gymmet och sen döma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback