Kom så ska vi leva livet

Satan vad jag var trött igår eftermiddag. Jag la mig och sov i sängen, soffan och solstolen. Eller okej, jag somnade aldrig men försökte slappna av och ladda upp inför kvällen. Först kollade vi ahk-guif hemma hos amanda med linnea och camilla som gott sällskap. Vid nio gick vi bort till johan där vi var hela kvällen och dansade och hade det mysigt, bokstavligt talat(hehe).

Efter ett par timmars sömn vaknade jag och mådde rätt dåligt. Jag tror jag kom hem tre och vaknade redan vid sju så var tvungen att ta lite frisk luft m.m. Men nu är jag uppe och har redan duschat och ska ganska snart bege mig till tåget och möta amanda. Idag åker vi och kollar moas match och sen tar vi bussen till hennes sommarställe. Det kommer bli jättemysigt tror jag eftersom vädret är soligt och hennes kompisar victor och chrisoffer är där uppe.


Gyllene Tider – (Kom Så Ska Vi) Leva Livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback