Jag är så jävla lycklig just nu

Amanda min fina vän, du har fått mig att bli lycklig och inte deppa ihop över en jävla kille. Det är ju faktiskt onödigt att gräva ner sig när man kan må som jag gör just nu. Detta lovet har vi nästan umgåtts varje dag och hittat på en massa roliga och spännande(nya) saker tillsammans med andra också givetvis för annars hade jag nog tröttnat på dig. Jag kände bara för att skriva det här för att du är världens goaste tjej ju. Det har blivit att vi har spenderat mycket tid eftersom vi har gått igenom saker som varit jobbiga men nu har vi kommit ur tunneln. Nu har vi bara allt gott framför oss.

Och ni andra, mina bästa bästa vänner som läser detta, bli inte ledsna för ni gör mig minst lika glad och lycklig. Känner mig som en liten fjant som sitter här och skriver detta men kände bara för att göra det.


mandis, mandii, manda

Kommentarer
mandi säger:

2011-04-26 | 17:16:16
mandi säger:

fick en tår i ögat nu nästan.. men du är min tjej, och vår framtid tillsammans ser väääldigt ljus ut just nu! puss på dejj

2011-04-26 | 17:17:22
Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback