Hej det är nic...klick

Det är mycket man hinner med på 25 timmar. Igår klockan tolv åkte vi ju in till göteborg för att kolla moas match och sen åkte vi till tjörn med victor. Väl framme så degade vi sönder, gick till almö livs och köpte chips och på kvällen grillade vi och degade ännu mer. Jag gillar stället måste jag ju säga. Amanda, jag kommer till sommaren igen, är det okej eller?

Och idag kom vi hem vid ett och efter det har jag hunnit sola och äta lite god påskmat som blev över från igår när jag inte var hemma. Hittade även en hundralapp på skrivbordet som mormor hade lagt där, tack! Kvällen fortfarande lite blurrig men det blir säkert bra tillslut. Puss




Kommentarer
bror säger:

som vi sa - då ingår i vår familj, du kommer när du vill!

2011-04-23 | 17:27:10
Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/amandasplace/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback