Födelsedagsfirande!

Jag är på strålande humör idag som vanligt. Det är soligt väder och idag är det födelsedagsfirande för camilla med alla möjliga goa tjejer. Jag känner på mig att det kommer bli hur bra som helst. Mitt enda problem idag var att jag inte visst vad jag skulle ha på mig. Hängde på garderobsdörrarna i en halvtimme förut men har nu hittat något att ha på mig. Svarta jeansshorts, vitt linne, jeansväst och converse. Just nu räcker det men ikväll får man dra på mig ett par jeans och en tröja.

Igår kväll hängde jag och amanda med hennes bror + två kompisar. Vi lirade basket och fotboll. På fotbollsplan var det begravsningsstämmning men kul var det ändå. Senare var vi på donkenx2 och hade en trevlig konversation med bilrutan och simon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback