Always look on the bright side of life

Jag har absolut inga måsten idag. Det känns såhäääääär skönt men ändå känner jag att jag måste göra något. Grejen är att jag redan har gjort saker jag hade tänkt göra såsom att köra bil och promenad. Klockan ringde kvart i åtta så det var bara att stiga upp för att övningsköra med pappa. Vi skulle köra lite stadskörning så kände att jag inte ville köra med en massa trafik första gången. Gött trött jag kommer vara i kväll för jag har sovit ganska lite hela veckan. Redan vid elva kom Amanda hit så mötte vi Moa så gick vi en härlig promenad. Det låter ju urtöntigt men det är så jäkla skönt väder idag.

Det är ju fett tråkigt att sitta i solen själv så vet inte riktigt vad jag ska göra, läsa en bok kanske, gå en till promenad eller lägga mig och sova.

Ps. Jag blev sjukt orolig över chipsen som har stått i garaget. Det kan ju bli lite konstig kondens i ett garaget så kände på mig att de kunde blivit mjuka av någon anledning men det hade dem inte. Lättnaden var total!!


dagens träningskläder, niiiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback