9 April

När man vaknar och ser genom persiennerna att det är sol ute kan man inte bli annat än glad. Det är verkligen så att alla blir så mycket gladare och trevligare på våren/sommaren. Lyckan är total hos de flesta? Inte sant? Så känner i alla fall jag.

Det ser ut att bli en bra lördag i alla fall. Jag är uppe ganska tidigt som vanligt men ska iväg och döma snart. Efter det ska väl jag och amanda träna lite när man ändå är igång. Förmodligen göteborg senare och kanske bio. Vi får se helt enkelt men jag är sugen på att dra in till göteborg. Dels för att jag sett ett par snygga shorts inne på carlings som jag vill ha och dels för att.. det är kul?




Bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback