7 April

God kväll kära läsare!

Jag kan börja med att säga att det varit en lång dag, bokstavligt talat. Jag är sjukt trött och vill helst sova bort hela morgondagen och sen chilla på kvällen med Amanda. Hade suttit jäkligt fint faktiskt. Men nu är det inte så.

Dagen har bestått av skola, mässa i Borås och fika på Mangiamo. Skjuss till skolan av Daniel så det var nice och sen jobbig redovisning(hatar att se mig själv på film). Mässan var väl inte heller as kul men fick träffa Max och det var sjukt kul. Grym är han på att trolla, det är en sak som är säker. Fikan blev sjukt spontan eftersom jag hade planerat att åka till sollebrunn men det blev inställt. Det var mysigt i alla fall med Louise och Camilla.


lite go tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback