6 April

Idag tar jag det väldigt lugnt. Nästan lite för lugnt för mitt eget bästa tror jag. Idag gjorde vi sista provet innan lovet och det är ändå rätt många dagar kvar. Sa jag att vi har det slappt? Just nu klagar man på att det inte är nåt att göra och sen när man ska ha prov osv klagar man också som fan. Det är inte lätt att vara entreprenör.

Men jag tänkte ändra på mitt latande. Just nu tycker jag om att bara ge mig ut och gå/springa så ska göra det snart. Jag ville bara visa mina nya älsklingar. I´m in love.



Kommentarer
DAISY säger:

Va ärligt? Hahah fett coolt ju! Dock så pratar jag tyvärr inte i sömnen (så vitt jag vet)



Åh så snygga Converse! älskar när man har nya :)

2011-04-06 | 21:13:05
Bloggadress: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback