28 April

Vi försöker hålla i lov-traditionerna och inte ha en lugn stund. När jag skriver vi menar jag oftast jag och amanda. Kom på mig flera gånger när jag planerade helgen att jag använde "vi" istället för "jag". Haha, lite roligt ändå.

Idag har jag hunnit med skola till halv fyra, varit hos tandläkaren, duscha och gör iordning mig på 40 min, köpa födelsedagspresent, fika på espressohouse, sitta på torget, spela basket och flumma. Tycker det är ganska bra jobbat ändå.

Imorgon är det en stor dag i skolan, produktmässa! Det ska bli kul men också skönt när det är över. Vi har ju som sagt estrella men tror det kommer bli fett mycket chips över så då är det bara att höra av sig om man är sugen. Jag bjuder på (gratis) chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback