26 April

Alla samlades hos camilla vid halv fem igår och sen körde vi på till ungefär halv elva med mat, vin och roliga lekar. Tyvärr vann inte mitt lag men vi kom på en andra plats så inte illa pinkat. Jag fick smaka på första priset ändå, tror nästan jag åt upp hälften av Linneas godis. Förlåt. Det blev mycket skratt och sånt där som det ska vara på en födelsedag. Det togs en del bilder som kommer upp här och på facebook. Kvällen var ju inte slut halv elva så jag och amanda hälsade på johan mitt i natten. Treeeevligt!

Idag har jag och amanda tränat(!!). Vi har inte tränat på hela lovet så det var skönt att komma igång. Viloperioden har i för sig varit nyttig för det är skönt att bara kunna koppla av ibland också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback