12 April

Jag trodde vi började åtta men tydligen börjar vi tio idag. Det var rena turen att jag gick in på ronias blogg och läste detta. Om jag inte hade gjort det hade jag åkt till skolan. Första tanken när jag läste det var att jag skulle lägga mig igen men istället drog jag på mig mina tights, underställströja och en tjocktröja. Själv tyckte jag det var rätt smart att börja dagen med en powerwalk men det var ju inte så lyckat. När det regnade som mest var jag längst bort så hade ingen chans att kuta hem. Fy, det kändes som jag klampade i stora vattenpölar hela tiden fast det var bara i mina egna skor jag gick. Nu har jag duschat så ska äta lite frukost.

Måste bara visa hur blöt jag blev



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback